Ambele dispozitive vor furniza același tip de hardware și performanță, AMD creând procesoarele personalizate și cardurile grafice pe care le necesită aceste console de ultimă generație.
Sony a spus că PS5 va fi complet compatibil cu jocurile PS4 din aprilie și că acesta este cu siguranță tipul de caracteristică pe care mulți jucători îl doresc. Modernizarea hardware-ului fără a se putea bucura de aceleași jocuri este foarte enervantă, iar Sony probabil a dorit să atenueze astfel de probleme înainte de lansarea PS5. În urmă cu câteva săptămâni, Sony părea să-și dea cu ușurință înapoi în această privință în timpul unui interviu, când a spus că echipa sa lucrează la asigurarea unei compatibilități înapoiate complete pentru PS5.
Kazuhiro Echigoya, Koei Tecmo, producătorul Romance of the Three Kingdoms 14, a declarat pentru GamingBolt că funcția ar trebui să ajute la vânzările PS5.
Dezvoltatorii de jocuri care creează noi titluri pentru PS4 și PS5 au cu siguranță mai multe cunoștințe despre viitoarea consolă Sony, precum și acces la acel kit dev care a continuat să scurgă. Însă, evident, nu se află într-o poziție în care pot confirma caracteristicile reale ale PlayStation 5 înainte de a le anunța Sony. Echigoya pare să fie încrezător că Sony va avea o compatibilitate înapoi pregătită pentru PS5, ceea ce este o veste bună.
Comparativ, Xbox Scarlett va fi compatibil cu trei generații Xbox, ceea ce înseamnă că Xbox One, Xbox 360 și titlurile Xbox de prim gen ar trebui să fie disponibile pe următoarea consolă Microsoft.
Three Kingdoms 14 se lansează pe 28 februarie 2020 pe PS4, moment în care am putea ști tot ce trebuie să știm despre PlayStation 5, inclusiv suportul de compatibilitate înapoi.