În doar 24 de ore, încasările au depășit 25 de miliarde de dolari. Cea mai importantă zi din China dedicată cumpărăturilor online a întrecut toate așteptările comercianților chinezi, dar nu numai.
Cum a apărut alternativa la Black Friday în China
„Ziua Single-urilor” poate suna singură, dar cei care participă găsesc o oarecare unitate în ceea ce reprezintă cea mai mare distracție anuală de cumpărături din lume, cu peste 1 miliard de dolari cheltuiți în puțin peste un minut într-o pornire atentă la evenimentul de luni.
Mai mult de jumătatea drumului în vacanța neoficială a cumpărăturilor chineze, cunoscută sub numele de Ziua Singurului, volumul vânzărilor s-a arătat deja anul trecut în total, potrivit Alibaba, versiunea Amazon a Chinei, care a arătat difuzarea în direct a site-ului său.
În ceea ce privește banii cheltuiți, festivalul de consum de o zi din China a eclipsat deja predicții despre Ziua Recunoștinței, Black Friday și Cyber Monday – combinate. Adobe Analytics, serviciul de urmărire a datelor de vânzare cu amănuntul, estimează că weekendul lung de cumpărături din SUA din acest an va genera vânzări cu amănuntul totale de 29 de miliarde de dolari – adică mai puțin de 36 de miliarde de dolari generați mai mult decât la jumătatea perioadei de vânzare a acestui an, de 24 de ore. , care anul trecut a alimentat vânzări de 30 de miliarde de dolari.
Alibaba a raportat că a vândut mărfuri în valoare de 1 miliard de dolari vândute în 1 minut și 8 secunde. Acesta a vândut 12 miliarde de dolari în prima oră, a declarat compania într-un comunicat. Cel mai mare retailer online online din China, JD.com, a raportat vânzări de 25,6 miliarde USD până la jumătatea după-amiezii.